دوره های آموزشی و خدمات سایت جنبه ظاهری دارد و صرفا جهت تست می باشد و در صورت خرید پشتیبانی ندارد.

ساخت یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام
زمان تقریبی مطالعه: 16 دقیقه

ساخت یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

اینستاگرام بستر مناسبی برای تبلیغات و کسب درآمد اینترنتی ایجاد کرده است. یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات در اینستاگرام است. در این مقاله کاربردی، یک راهنمای گام به گام تصویری برای تبلیغات در اینستاگرام و ساختن کمپین های تبلیغاتی مختلف در اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی و دوستان عزیزی که قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارند یا دوستان دیگری که پیج اینستاگرام دارند اما هنوز موفق به کسب درآمد از اینستاگرام نشدند، کردیم.

چگونگی ساخت یک کمپین تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام با ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه، فرصت منحصر بفردی را به شما ارائه می دهد تا از طریق کمپین های تبلیغاتی به مخاطبان مورد نظر خود برسند.

تازه های تبلیغات در اینستاگرام چیست؟ تبلیغات در اینستاگرام می تواند هیچ تفاوتی با پست معمولی شما نداشته باشد، و در این صورت نسبت به سایر انواع تبلیغات کمتر به صورت تهاجمی ساخته می شود.

اما تنظیم تبلیغات بر روی هر پلت فرم نیازمند فکر زیاد است. جامعه هدف شما چطور به نظر می رسند؟ تبلیغ شما چه چیزی را باید بگوید؟ چه تصویری را باید استفاده کنید؟ به جز موارد ذکر شده، جنبه های فنی بیشتر مانند اندازه تصویری که نیاز دارید و یا مدت زمان اجرای تبلیغ شما مهم است.

برای ساده سازی روند، ما یک چک لیست برای کمک به راه اندازی یک کمپین تبلیغات در اینستاگرام آماده کردیم. و در یک گام برای شما قرار داده ایم.

راهنمای گام به گام تبلیغات در اینستاگرام

اگر تا به حال یک آگهی فیس بوک راه اندازی کرده اید، پس ۷۵ درصد از کار را می دانید و انجام داده اید. بعد از فیس بوک اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ ظهور پیدا کرد، پلت فرمی که به راحتی ادغام شده است.  ساخت و راه اندازی  تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک صرفاً تفاوت در چند کلیک است. پس اگر می خواهید تبلیغات در اینستاگرام را اجرا کنید، تمام تنظیمات آگهی را انجام دهید. بودجه بندی و برنامه ریزی کنید، واز طریق پلت فرم فیس بوک ایجاد شده مراحل زیر را دنبال کنید.

برای شروع، به پورتال فیس بوک خود وارد شوید و حساب مورد نظر خود را انتخاب کنید. نکته: برای نمایش تبلیغات در اینستاگرام باید از یک صفحه فیس بوک استفاده کنید. صفحات به طور اختصاصی برای کسب و کارها، برند ها، و سازمان ها هستند، در حالی که حساب های فیس بوک برای استفاده شخصی تنظیم شده اند.

تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام

۱) یک ویرایشگر را انتخاب کنید و کمپین خود را ایجاد کنید.

می توانید تبلیغات در اینستاگرام را با استفاده از چند ابزار ایجاد کنید:

وقتی ابزار مورد استفاده را انتخاب می کنید، هم اندازه شرکت و هم تعداد آگهی هایی که می خواهید در یک زمان اجرا شوند را در نظر خواهید گرفت. اگر کمپین های زیادی را اداره می کنید، یا به دنبال کنترل دقیق کمپین های خود هستید، شاید بخواهید Power Editor را یاد بگیرید. با این حال، Ad Manager برای بسیاری از نیازهای بازاریابان مناسب است، پس این چیزی است که می خواهیم در این مقاله استفاده کنیم. (برای دریافت API این لینک را ببینید.)

هنگامی که یک ویرایشگر را انتخاب کردید، گزینه ای را برای دیدن همه کمپین ها یا ایجاد یک کمپین جدید خواهید دید. برای شروع یک تبلیغات در اینستاگرام، می خواهید که یک کمپین جدید ایجاد کنید.

۲) یک هدف را انتخاب کنید

متوجه خواهید شد که چندین گزینه هدف برای کمپین های مختلف جهت انتخاب در اینجا وجود دارد. با این حال، برای اینکه آگهی شما واجد شرایط ظاهر شدن در اینستاگرام باشد، باید از یک لیست کوتاه تر انتخاب کنید:

  • پست های خود را افزایش داده و بهینه کنید.
  • افراد را به سمت وب سایت خود هدایت کنید.
  • نرخ تبدیل را در وب سایت خود افزایش دهید.
  • برنامه خود را نصب کنید.
  • در برنامه خود ارتباطات را افزایش دهید.
  • نمایش های ویدئویی را دریافت کنید.
Instagram_Ads_Objective.png

در این قسمت، ما می خواهیم گزینه ” Send people to your website” (افراد را به سمت وب سایت خود هدایت کنید) را انتخاب کنیم.

هنگامی که این گزینه را انتخاب می کنید، از شما خواسته خواهد شد که کمپین خود را نام ببرید. این ممکن است به نظر کار ساده ای بیاید ( و واقعاً ساده است ) اما ایده خوبی است که نوعی نرخ تبدیل نامگذاری داشته باشید یا روند را در شرکت خود تنظیم کنید. این باعث می شود که شما به طور مستقیم به کار خود ادامه دهید.

ماآنها را در این فرمت نامگذاری کنیم:

Company Department | Content/Offer/Asset Being Advertised | Date | Name of Creator

نویسنده /  تاریخ / محتوا –پیشنهاد – دسترسی به آگهی / دپارتمان شرکت

 

۳) مخاطبان خود را انتخاب کنید

اگر فقط از تبلیغات در اینستاگرام شروع می کنید، شانس شما این است که نمی دانید دقیقاً کدام مخاطب را پس از آن می خواهید. این با گذشت زمان اتفاق خواهد افتاد، و ممکن است در ابتدا فقط تست و آزمایش کنید.

در طی این مرحله، متوجه خواهید شد که هدفمند سازی داخلی پلت فرم می تواند به همان اندازه ساده یا گسترده باشد که شما به آن نیاز دارید، با گزینه هایی مانند زیر:

  • محل
  • سن
  • جنسیت
  • زبان
  • ارتباط
  • تحصیلات
  • کار
  • وضعیت مالی
  • خانه
  • وابستگی قومی
  • نسل
  • والدین
  • سیاست
  • اتفاقات زندگی
  • علاقمندی ها
  • رفتار
  • کانکشن ها

شما می توانید آنچه را که مخاطبان سفارشی نامیده می شوند را ایجاد کنید تا به افرادی برسد که قبلاً با کسب و کار شما ارتباط برقرار کرده بودند، یا یک مخاطب با انگیزه داشته باشید. با این کار شما به افراد جدید در فیس بوک می‌رسید که شبیه به مخاطبان ارزشمند شما هستند.

Image_2-3.png

پلت فرم تبلیغاتی همچنین به شما امکان می دهد مخاطبانی را که ایجاد می کنید را ذخیره کنید. تا بعداً دوباره استفاده شوند، که اگر تجربه می کنید و می خواهید به طور دقیق مخاطبانی را که برای کمپین های خاص استفاده می کنید را به یاد داشته باشید، این می تواند روش خوبی باشد.

از لحاظ اهدافی که ما انتخاب کردیم—” send people to your website” یا ” هدایت افراد به وب سایت” ، ما می خواهیم گروه خاصی از افراد را هدف قرار دهیم. افرادی که واقعاً به محتوای ما علاقمند هستند.

برای انجام این کار، می توانید به بخش ” Detailed Targeting ” یا “هدف قرار دادن جزئیات “، پرش داشته باشید. و جمعیت های مختلف، علاقمندی ها، یا رفتارهایی که برای مخاطبان هدف شما اعمال می شود را جستجو کنید. در اینجا نمونه ای از یک مخاطب (خیلی کوچک) وجود دارد، فقط برای نشان دادن روش های مختلفی که می توانید افراد خاصی را هدف قرار دهید:

image_3-2.png

برای دادن این حس که شما مخاطب را انتخاب کرده اید، فیس بوک یک ” audience definition gauge” یا ” سنجش تعریف مخاطب ” را فراهم می کند. این به شما بازخورد فوری می دهد که گستردگی مخاطبان شما تا چه اندازه است. همچنین دسترسی به تعداد آگهی های شما را تخمین می زند. از آنجایی‌که ما معیارهای بسیار زیادی برای هدف گیری خود اضافه نکرده ایم، متوجه خواهید شد که مخاطبان ” نسبتاً گسترده و وسیع” به نظر می رسند.

FB_Audience_Details.png

۴) تعیین سطح خود را تنظیم کنید

این مرحله بزرگترین تفاوت بین راه اندازی تبلیغات فیس بوک در مقابل تبلیغات در اینستاگرام است. برای حرکت به جلو با تبلیغات در اینستاگرام، تیک تمام گزینه ها را به جز گزینه ” Instagram ” ، بردارید. یعنی فقط گزینه ” Instagram ” تیک داشته باشد.

Ad_Placement_Instagram.png

۵) بودجه و برنامه خود را تنظیم کنید

گزینه ای برای انتخاب بودجه روزانه یا یک بودجه همیشگی در طول حیات کمپین خود دارید؟ تفاوت در این است:

بودجه روزانه:

بودجه روزانه آگهی های شما را به طور مداوم در تمام طول روز تنظیم می کند، به این معنی که الگوریتم به صورت خودکار سرعت هزینه های شما را در هر روز بر آورد می کند. در نظر داشته باشید که حداقل هزینه روزانه بسته به عوامل مختلف در کمپین شما، معمولاً حدود ۱٫۰۰ دلار است.

بودجه همیشگی:

بودجه همیشگی آگهی شما را برای مدت زمان مشخصی اجرا می کند، به این معنی است که الگوریتم تبلیغاتی سرعت هزینه های شما را در طول تمام دوره زمانی برآورد می کند.

جنبه دیگر برای تنظیم بودجه، تنظیم برنامه است. باید دقیقاً زمان شروع و پایان اجرای کمپین را انتخاب کنید. همچنین گزینه هایی برای تنظیم پارامترها وجود دارد به طوری که می توانید تنظیم کنید آگهی شما برای ساعات خاصی از روز یا برای روزهای خاصی در هفته انجام شود. می توانید این گزینه ها را در بخش “Ad Scheduling” یا ” زمان بندی آگهی ” پیدا کنید.

image_6-3.png

برای تحویل تبلیغات بهینه سازی های خود را تنظیم کنید.

در اینجا شما سه گزینه دارید که در مورد اینکه چه کسی تبلیغات شما را خواهد دید تأثیر خواهد داشت:

۱- Link Clicks ( این چیزی است که پلت فرم توصیه می کند): تبلیغات شما به این ترتیب تحویل داده خواهد شد تا با حداقل هزینه بیشترین کلیک را به سمت وب سایت شما برساند. این ها همه بر اساس الگوریتم پلت فرم است.

۲- Impressions: تبلیغات شما به هر اندازه که امکان دیده شدن به افراد خواهد شد. آیا تا به حال تبلیغات مشابهی را در فید های خبری خود در طول روز دیده اید؟ این شرکت به احتمال زیاد از این گزینه استفاده می کند.

۳- Daily Unique Reach: آگهی شما تا یک مرتبه در یک روز به مردم تحویل داده خواهد شد. افراد ممکن است آگهی شما را چندین بار ببینند، اما حداقل نه چندین مرتبه در یک روز.

مقدار پیشنهاد خود را تنظیم کنید.

این تعیین می کند که چگونه تبلیغات شما تحویل داده می شود. وقتی که پشت صحنه (“behind the scenes”) را نگاه می کنید؛ در حال رقابت با تبلیغ کننده های دیگر هستید و سعی می کنید به مخاطبان مشابه در یک حراج ثابت برسید.

می توانید حالت Manual or Automatic (دستی یا خودکار) را انتخاب کنید. به طور خودکار آن را به الگوریتم فیس بوک منتقل می کند تا تبلیغات شما را ارائه دهد. به طوری که بیشترین کلیک را برای کمترین هزینه دریافت می کنید. تنظیمات دستی به شما اجازه می دهد تا برای کلیک لینک قیمت تنظیم کنید. اگر یک کلیک لینک ارزش زیادی برای شما دارد، سعی کنید تنظیمات بالاتری را انجام دهید، و آگهی شما بیش از یک رقیب با یک پیشنهاد پائین تر نمایش داده می شود. می توانید نحوه پرداخت را بر اساس در معرض بودن یا کلیک لینک انتخاب کنید. این به خود شما بستگی دارد.

برنامه تحویل خود را تنظیم کنید

دو گزینه برای تحویل تبلیغات شما وجود دارد:

۱- Standard: تبلیغات شما را در طول روز نشان می دهد.

۲- Accelerated: به شما کمک می کند تا به سرعت در زمان حساس تبلیغات، به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید.

( نکته : گزینه دوم که تحویل با سرعت است نیازمند این است که به صورت دستی، پیشنهاد قیمت گذاری انجام شود.)

تنظیمات آگهی خود را نامگذاری کنید.

این مرحله برای اهداف داخلی است. به سادگی یک نام برای تنظیمات آگهی خود تنظیم کنید بطوریکه بتوانید بعداً آن را شناسایی کنید.

۶) تبلیغات خود را به صورت خلاقانه تنظیم کنید

فرمت خود را انتخاب کنید.

اینجا جایی است که خلاقیت شما روی کار می آید. جایی که تصمیم خواهید گرفت می خواهید تبلیغات شما چگونه ظاهر شود، البته این به هدف اصلی شما بستگی دارد.

در اینستاگرام، گزینه های مختلفی برای آگهی خود دارید:

image_7-1.png

تصویر تنها، ویدئو، یا اسلاید شو

Instagram_Ads.png

 

تصاویر چندگانه ( همچنین “Carousel” نامیده می شود)

حداکثر ۵ تصویر یا ویدئو برای تماشاگر تا از طریق آن اسکرول کند، بدون اینکه هزینه اضافی داشته باشد.

Instagram_Carousel.png

ما در واقع آزمایشاتی را انجام دادیم تا ببینیم کدام نوع آگهی برای اهداف مختلف بهترین است.

هنگامی که نوع تبلیغ خود را انتخاب می کنید، روی آن کلیک کنید و از شما خواسته می شود تصاویر را مرور و آپلود کنید، چه تصاویر و چه ویدئو باشند.

رسانه های خود را آپلود کنید.

برای هر نوع تبلیغی، پلت فرم تبلیغات فیس بوک توصیه می کند که بیشتر از ۲۰ درصد متن را نمی تواند شامل شود. قبلاً یک آگهی که بیشتر از ۲۰ درصد متن را شامل می شد حتی تأیید نمیشد، اما اخیراً شرایط تغییر کرده است و فقط پیشنهاد داده می شود.  اطلاعات بیشتر را اینجا ببینید.

برخی از نیازمندی های نمایش تصاویر تبلیغاتی در اینستاگرام:

فرمت فایل

  • .jpeg
  • .png

متن / کپشن

  • توصیه می شود : ۱۲۵ کاراکتر
  • ماکزیمم: ۲٫۲۰۰ کاراکتر

مطلب مرتبط » روش نوشتن کپشن اینستاگرام حرفه‌ای

برای اندازه ویدئو های تبلیغاتی در اینستاگرام

  • اندازه تصویر توصیه شده : ۱۰۸۰x1080 پیکسل
  • ماکزیمم رزولوشن مورد قبول : ۶۰۰x600 پیکسل
  • نسبت تصویر: ۱:۱

برای تصاویر زمینه یا ویدئو در تبلیغات اینستاگرام

  • اندازه تصویر توصیه شده : ۱۲۰۰x628 پیکسل
  • ماکزیمم رزولوشن مورد قبول : ۶۰۰x600 پیکسل
  • نسبت تصویر: ۱:۱

۷) صفحات و لینک های خود را تنظیم کنید.

پیج فیس بوک تان را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید.

صفحه فیس بوک حساب خود را که می خواهید در آن تبلیغات داشته باشید را انتخاب کنید، حتی اگر برای اجرای آن در فیس بوک برنامه ریزی نکرده اید.  ( اگر این صفحه را درست کردید و برای تبلیغات از آن استفاده نمی کنید، مثل این است که به یک حساب فیس بوک وارد شده اید.)

با این حال، از آنجا که هدف ما تبلیغ آگهی ها در اینستاگرام است، نیاز خواهید داشت که حساب اینستاگرام خود را به حساب فیس بوک خود متصل کنید. برای انجام این کار، “Add Account” را کلیک کنید ( برای انجام این کار به نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود نیاز خواهید داشت.)

اگر کسب و کار شما حساب کاربری اینستاگرام نداشته باشد، هنوز می توانید تبلیغات در اینستاگرام را انجام دهید. به جای آن فقط در صفحه فیس بوک کسب و کار شما ظاهر خواهند شد. به عبارت دیگر، نام صفحه فیس بوک و تصویر پروفایل شما عادت خواهد داشت کسب و کار شما را درون تبلیغات به عنوان چیزی که در اینستاگرام اجرا می شود نشان داده شود.

آدرس  وب سایت  اضافه کنید

گام بعدی بسیار مهم است: URL  وب سایت خود را در جایی قرار دهید که سعی دارید ترافیک بیشتری جذب کنید. اگر از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنید، مطمئن شوید که URL ردیابی منحصر بفردی را با پارامترهای  UTM برای این کارایجاد می کنید. تا اطمینان حاصل شود که می توانید ترافیک و نرخ تبدیل را از این تبلیغات پیگیری و دنبال کنید.

image_8-1.png

یک headline اضافه کنید.

این معمولاً برای بینندگان تبلیغ شما در اینستاگرام نمایش داده نمی شود، اما  همیشه ایده خوب در مورد آن، این است که فقط آن را تکمیل کنید. یک headline  کوتاه را برای توصیف جایی که مردم بازدید می کنند وارد کنید.

یک caption ایجاد کنید.

بیشتر از ۲۲۰۰ کاراکتر دارید؟! فیس بوک به شما توصیه می کند که متن خود را کمتر از ۱۲۵ کاراکتر نگه دارید، مقداری باشد که نیازی به کلیک کردن روی کلمه “بیشتر بخوانید”  نداشته باشد.

مطلب مرتبط » روش نوشتن کپشن اینستاگرام حرفه‌ای

کپشن اینستاگرام
کپشن اینستاگرام

یک Call-to-Action انتخاب کنید.

چند گزینه مختلف برای دکمه CTA  وجود دارد، و این بستگی به صفحه ای دارد که از آن بازدید می کنید. می توانید انتخاب کنید که هیچ دکمه ای نداشته باشید، یا هر یک از موارد زیر را دنبال کنید:

  • بیشتر بدانید
  • الان اضافه کنید
  • الان ذخیره کنید
  • تماس با ما
  • دانلود
  • الان منتظرم
  • ثبت نام
  • تماشای بیشتر

در اینجا برای اینکه مردم را بیشتر به سایت خود هدایت کنیم از ” بیشتر بدانید” بسیار استفاده می کنیم.

هنگامی که تصویر شما آپلود می شود و متن تنظیم می گردد، پیش نمایش آگهی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز درست است.

در این مرحله، گزینه ای برای ویرایش دارید ” Advanced Options” ، اما در صورتی است که بخواهید از آنها استفاده کنید. گزینه های پیشرفته شامل اضافه کردن تگ ها، تغییر نمایش لینک، وارد کردن پارامتر های  URL ، راه اندازی اسپانسر ها ( حامیان مالی)، و انتخاب کردن یا خارج از ردیابی پیکسلی می باشد.

۸) قرار دادن سفارش

هنگامی که همه چیز تنظیم شد، آماده هستید تا سفارش خود را قرار دهید. انجام این کار بسیار ساده است: فقط روی دکمه سبز بزرگ در پائین و سمت چپ کلیک کنید.

place-order-final-image.png

مثل همیشه، مطمئن شوید که همه چیز را بررسی کرده اید. مخصوصاً آنجایی که تبلیغات شما این پتانسیل را دارد که توسط مخاطبان بزرگ دیده شوند. توصیه می‌کنیم قبل از اینکه تبلیغات فرستاده شوند شخص دیگری آنها را ببیند. برنامه ریزی کنید که کار ارسال با تأخیر انجام شود، ولی سفارش خود را جایگذاری کنید.

اگر می ترسید که با تأخیر انداختن ارسال، کل کار را از دست بدهید، پیشنهاد می دهیم که ابتدا سفارش را جایگذاری کنید و سپس به عقب برگردید و در صورت لزوم زمان را تنظیم کنید.

۹) عملکرد خود را گزارش دهید

هنگامی که تبلیغات شما در اینستاگرام اجرا می شود، مهم است که نگاهی به نحوه انجام آنها داشته باشیم. می توانید به عقب برگردید و جنبه های بیشتری را از آگهی مورد توجه قرار دهید، پس اگر اشتباهی مرتکب شوید یا تصاویر آن طور که شما می خواهید عمل نمی کنند، می توانید آنها را تغییر دهید.

می توانید نتایج تبلیغات را در دو جا ببینید:

۱- Ads Manager فیس بوک

۲- نرم افزار بازاریابی خود

در Ads Manager فیس بوک:

یک داشبورد پیچیده و گسترده وجود دارد که کاربرانی را با یک مرور کلی از همه کمپین های آنها فراهم می کند. بدون سفارشی کردن تنظیمات، اطلاعات مربوط به دسترسی، هزینه در هر نتیجه، و مقدار صرف شده  را پیدا خواهید کرد.

در گوشه بالا سمت راست، دکمه ای را خواهید دید که می گوید: ” ستون ها : عملکردها” . اگر بر روی منوی کشویی کلیک کنید، یک گزینه برای سفارشی کردن ستون وجود دارد، که به شما اجازه می دهد تا اطلاعات خاصی را که می خواهید ببینید را انتخاب کنید. اطلاعاتی درباره   CPC یا  CTR وجود دارد، که به موارد خاص اشاره می کند مانند ” Adds to Cart” یا ” اضافه به سبد خرید” برای فروشگاه‌های اینترنتی.

در اینجا دسته بندی هایی هستند که معیارهای موجود در آن قرار دارند:

  • Performance: عملکرد (دسترسی، نتایج، فرکانس، و غیره)
  • Engagement: مشارکت (لایک های پست، کامنت های پست ، اشتراک پست و غیره)
  • Videos: فیلم ها (نمایش های ویدئویی، درصد متوسط بازدید ویدیو و غیره)
  • Website: وب سایت (چک کردن، جزئیات پرداخت، اضافه کردن به سبد خرید و غیره)
  • Apps: برنامه ها (نصب، تعامل، هزینه هر مشارکت در برنامه، و غیره)
  • Events: رویدادها (پاسخ های رویداد، هزینه هر پاسخ رویداد، و غیره)
  • Clicks: کلیک (کلیکهای منحصر به فرد، کلیکهای اجتماعی،   CTR، CPC)
  • Settings: تنظیمات (تاریخ شروع، تاریخ پایان، نام مجموعه آگهی، تحویل، بیت، شناسه تبلیغ و هدف)
image_9-1.png

با نرم افزار بازاریابی خود

با توجه به معیارهای زیاد برای ردیابی، می توان به آسانی دیدن تصاویر بزرگ را از دست داد. برای پیگیری موفقیت شما، از نرم افزار بازاریابی خود و کدهای  UTM  که برای تبلیغات خود استفاده می کنید سود ببرید تا اثربخشی کامل ترافیک تبلیغاتی خود را اندازه بگیرید.

نگاهی به کدهای ردیابی خاص از طریق نرم افزار بازاریابی به شما کمک می کند تا از طریق کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام خود فالوور ها را دنبال کنید ( و یا بهتر از آن مشتری جذب کنید). این اطلاعات ROI می تواند سپس برای کمپین های اطلاعاتی دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

با دنبال کردن دستورالعمل های اینجا می توانید کدهای ردیابی منحصر به فرد خود را برای کمپین Instagram خود ایجاد کنید. همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که آدرس URL را اضافه کنید، یک کمپین را ضمیمه کنید و منبعی را که می خواهید URL را در گزارش منابع خود اختصاص دهید انتخاب کنید.

هنگامی که آگهی شما راه اندازی می شود و شروع به دریافت ترافیک و تبدیل به وب سایت خود می کنید، می توانید به راحتی پیگیری تعداد بازدید کنندگان، مخاطبین و مشتریانی که تولید می کنید را مشاهده کنید.

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

تصویر مدیر اصلی
مدیر اصلی
مدیر اصلی

پست های مشابه

تست
6
زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسین بیکی
دوشنبه, 31 مرداد 1401
test
۰/۱۴۰‌
راهنما
پیش نمایش متن
حسین بیکی
پنجشنبه, 12 خرداد 1401
تست نهایی نظرات
۰/۱۴۰‌
راهنما
پیش نمایش متن
4 مقاله اخیر

4 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید