سوالات متداول

دوره های آموزشی و خدمات سایت جنبه ظاهری دارد و صرفا جهت تست می باشد و در صورت خرید پشتیبانی ندارد.

سوالات متداول

در اینجا سعی می‌کنیم به سوالات متداولی که ممکن است، برای شما پیش بیاید، پاسخ دهیم.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خدمات
؟

برای پشتیبانی باید هزینه پرداخت شود؟

در سامانه مدیریت تعمیرات پشتیبانی رایگان میباشد و شما هزینه ای برای پشتیبانی و مشاوره پرداخت نمی‌کنید.
؟

سامانه مدیریت تعمیرات را چه کسانی تاسیس کرده‌اند؟ لطفا در این باره اطلاعاتی ارائه دهید.

آیا قسمت «درباره ما» را در سایت مطالعه کرده‌اید؟ برای مطالعه این قسمت اینجا را کلیک کنید.
؟

چگونه اطمینان حاصل کنم که خرید آنلاین امنیت دارد؟

در دهه اخیر پرداخت و خرید آنلاین در اکثر کشورهای دنیا به‌عنوان یک روش بهینه رایج است. وقتی از حساب بانکی از طریق اینترنت مبلغی را جابه‌جا می‌کنید هیچ تفاوتی با واریز نقدی یا کارت به کارت از طریق خودپرداز ندارد. چون نهایتا تمام این پرداخت‌ها از طریق اینترنت بین بانک‌ها انجام می‌شود. هنگام خرید و یا اضافه کردن اعتبار به حساب خود در سایت ، شما به سایت بانک مورد نظر خود متصل می‌شوید و این بانک است که جابه‌جایی پول را انجام می‌دهد و ما در جابه‌جایی آن هیچ نقشی نداریم.
؟

پرداخت آنلاین چگونه است؟

؟

پشتیبانی از من به چه صورت خواهد بود؟

تیم پشتیبانی در تمام روزهای کاری از ساعت 9 الی 22 و در تعطیلات (پنجشنبه، جمعه و سایر روزهای تعطیل) از ساعت 9 الی 17 از طریق تلفن، تیکت (پیامی که از طریق بخش پنل مدیریت خود ارسال می‌کنید) و همینطور ایمیل به سوالات شما پاسخ خواهد داد.